4 Mayıs 2014 Pazar

Seddie Çanları: iFence


Merhaba! Evet sonunda yeni bir blog paylaşılıyor sitede. Aylardır yokum, nedeniyse laptop ile ilgili sorunum. Ben bilgisayarımı bir gün bir açtım, ekran çatlamış. Dolayısıyla Blogger'a falan giremiyorum. Üstelik bu olalı 2 ay falan olmuştur. Bu durumu anladığımda masaüstü bilgisayara geçip geçici bir tasarım yaptım. Bilgisayarım geri dönene kadar böyle kalacak. Zaten yakında servisten gelir.
Bu arada ben yokken de bloga göz kulak olan Seden, Öykü, Merve'ye teşekkürler. Wattpad hikayesi yayınlamıştım ve Öykü okunsun diye yazı paylaşmış, yanaklarından ısırıyorum. Bu yazının da düzenlenmesinde yardımcı oldu Merve ile Seden, başta "dinginlik" yerine "dingillik" yazıp herkesi şapşirik eden benle birlikte :D
Asıl konumuza gelirsek, hazır Blogger'a girmişken yeni bir yazı eklemek istedim. Aklıma ilk gelen şey de yine bir bölüm incelemek oldu. Bölümümüz iFence. 

File:Mcichdo69.jpg
Freddie, Carly ve Sam'in kızların sevdiği şeyleri yaptıklarını düşünüyor -ki içinde Sam de olduğu için ben mantıksız buluyorum- ve sürekli onlara katılmak zorunda olmaktan bıkıyor. Kendi hoşuna gidecek bir şey arıyor ve Spencer'la birlikte eskrim sporunu yapmaya başlıyorlar. (Küçük bir bilgi; Freddie ve Spencer'ın arkadaşlığının ismi: Freddie + Spencer= Fencer'dır. Fencer'ın Türkçe karşılığı eskrim yapan kişi oluyor.) Freddie eskrimi seviyor ve Spencer'la hep takılıyorlar.


File:Fencer ifence.png


Kendisiyle nasıl kan bağı olduğunu anlayamadığı Dorfman'lerle uğraşmak zorunda olan Carly, Freddie'ye kendilerine hiç vakit ayırmadığını söylüyor ama Freddie durumu açıklayınca ona hak veriyor. Sonraları Freddie'nin annesi Freddie'nin eskrim yaptığından haberdar oluyor ve ona "Eskrimci Bensonlar" olayından bahsedip eskrimi bırakmasını söylüyor. Ama Freddie reddediyor, hatta bir eskrimciyle karşılaşmaya bile söz veriyor. Karşılaşma gününde Freddie başta Toder'ı yenerken sonradan işler değişiyor ve Freddie kaybetmeye başlıyor. Bunun üzerine Marissa Benson Freddie'nin yerini alıp Toder'ı yeniyor.

İŞİN SEDDIE TARAFI


File:IFence

Carly, Freddie'nin asıl isminin Fredward olduğunu daha bu bölümde öğreniyor, "Fredward?" diye sorgularken Sam aynı şeyi yapmıyor. Zaten hatırlarsanız Freddie için kullandığı takma isimlerden biri de Fredward. Size yukarıdaki fotoğrafla ilgili iğrenç bir şey söyleyeyim mi? Sam o eli yaladı. Evet, yaladı; ve Freddie başta gözlerini büyütse de elini çekmedi. Sam ve Freddie'nin iddiaya girerken kullandıkları ushe diye özel bir kelimeleri var. Ayrıca iddiaya girerken Carly'i ikisi de tınlamıyor, yalnızca birbirlerine odaklanıyorlar.


File:Mcichdo17.jpg

İddiaya girdikleri şey de bu kitap. Freddie Sam'in bu kitabı sonuna kadar okuyamayacağını söylüyor. Bu da Sam'i yeterince tanıdığını gösteriyor. E normal şartlarda çocuk haklı. Ama Sam Puckett bir şeyi isterse, yapar.

File:Pennytreasure4.jpg

Başlarda kendi de kitabı okuyamayacağını düşünüyor ve okuması için bir çocuğu çağırıyor. Şurada kolu görünen eleman. Ama daha sonra kitap elindeyken başlıyor ve kitap okumak hoşuna gidiyor. Çocuğa para ödediği için de bir şey yapması gerekli diye düşünüp ayaklarına masaj yaptırıyor. 

"Kafamın içinde televizyon varmış gibi!" - Sam, kitap okumak hakkında.

İddiayı şimdilik boş verelim, Sam okuyor işte. Carly ve Sam her zamanki gibi Glitter Gloss'a giderken Freddie'ye gelip gelmeyeceğini soran Sam oluyor. Karşılaşma gününe gelelim, izleyiciler arasında Spencer, Sam, Carly ve Bayan Benson var. Sam, Freddie eskrim yapmak için gelince kitabı okumayı bırakıyor. Sam herkesten daha coşkulu, yüksek bir sesle Freddie için tezahürat yapıyor. Freddie Sam her bağırdığında ona bakıp gülümsüyor ve daha çok motive oluyor. Ama daha sonra Freddie yenilmeye başlıyor ve Sam şaşırıyor.


"TEKMELE KIÇINI, FREDDIEE!"

Daha sonra Bayan Benson onun yerine geçip kaskını takıyor ve Toder'ı yeniyor.

File:Marissa iFence.png
Bastır Bayan Benson! (Sam ve Freddie'ye bakın.)
Bayan Benson oyunu kazandığında iCarly çetesi beşlik çakıyorlar, Sam ve Freddie birbirlerine dönüp gülümsüyor. Oyundan sonra Sam Freddie'ye bir iddiaya girdiklerini ve Sam kitabı okuduğunu söylüyor. Freddie ona inanmıyor.

"Bana soru sor."
"Tamam, mağaraya kim girdi ve ne buldu?"
"Jarvis girdi ve dinginliğin anahtarını buldu. Gideon'un mezarlığından 4 metre uzakta. Ben kazandım!"
*Freddie homurdanır*
"Bir bahse girdik. Hadi yapalım, çocuk."

File:Seddie Sam Freddie bet the Ushe iFence.png




Vee, işte bu kadar.

"Ben paspası getireyim." - Carly.


File:-148.png


3 yorum:

Almira dedi ki...

Türk seddiecilerin olduğunu görmek çok güzel ya! Bu blogu gördüğümde çok heyecanlandım. "Seddie Çanları" çok güzel oluyor. Yapmaya ve bu bloga devam et <3 SEDDIE FOREVER <3<3

Adsız dedi ki...

gerçek aşk creddie

Merve dedi ki...

anan creddie creddieciysen bu sitede ne işin var gerizekalı defol git